• Voor 12u besteld, overmorgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €200
  • Technische ondersteuning binnen de eerstvolgende werkdag

Maak kennis met Gebruikersbeheer

Beheer eenvoudig gebruikers, rollen en rechten

Gebruikersbeheer

In het gedeelte “Mijn account” vind je het kopje “Gebruikersbeheer”; hier krijg je een overzicht van alle gebruikers die toegang hebben tot jouw organisatie binnen Mijn JDE. Mijn JDE is het full-service platform van JDE Professional. Op de pagina “Gebruikersbeheer” vind je alle actieve gebruikers en bijbehorende rollen en rechten zoals deze zijn ingesteld voor jouw organisatie.

Gebruikers beheren

 

  • Toegang tot locaties: Je hebt de mogelijkheid om nieuwe gebruikers toe te voegen, te beheren en hen toegang te verlenen tot een specifieke locatie of de top-level locatie. Gebruikers met toegang tot de top-level locatie kunnen alle locaties binnen jouw organisatiehiërarchie inzien.
  • Toevoegen: Voeg een nieuwe gebruiker toe, stel de permissieset in en wijs toegang toe tot specifieke locaties of de top-level locatie.
  • Rollen en rechten beheren: Wijzig eenvoudig de rollen en rechten van bestaande gebruikers. Admins kunnen bepalen tot welke locaties en informatie een gebruiker toegang heeft, zodat iedereen de voor hem of haar relevante dingen ziet.
  • Verwijderen: Verwijder gebruikers die geen toegang meer nodig hebben om het overzicht en de veiligheid van jouw account te waarborgen. Nadat deze gebruiker is verwijderd, kan de gebruiker niet meer inloggen.

 

Rollen & rechten

Rollen

Wij hebben binnen Mijn JDE twee verschillende rollen:

  • Admins - deze gebruikers hebben het hoogste toegangsniveau op onze website. Ze beheren gebruikers, rollen en rechten en hebben toegang tot alle pagina's.
  • Gebruikers - kunnen beperkte rechten hebben. Een admin-gebruiker of de klantenservice van JDE Professional wijst bepaalde rechten toe aan een gebruiker.

Rechten

We hebben drie verschillende rechten:

  • Toestemming om te bestellen in de webshop.
  • Toegang tot kosten en alle facturen.
  • Toegang tot cases: alle geregistreerde vragen en storingen monitoren.