• Voor 12u besteld, overmorgen geleverd
  • Gratis bezorging vanaf €200
  • Technische ondersteuning binnen de eerstvolgende werkdag

Maak kennis met Mijn JDE

Meer inzicht in jouw koffiemachines, verbruik en kosten

Bij JDE Professional worden we gedreven door onze passie om voor klanten de ideale warme drankenvoorziening te realiseren. Hierbij hoort natuurlijk een helder én actueel inzicht in het verbruik, functioneren van machines en kosten van deze voorziening. Daarnaast krijg je een overzicht van alle cases, waaronder storingen & vragen, en tonen we jouw volledige bestelgeschiedenis en eventuele geplande leveringen. 

Nieuwsgierig? Neem alvast een kijkje achter de schermen!

Het dashboard

Het dashboard is het startpunt van Mijn JDE, hier vind je een samenvatting van de belangrijkste informatie over je bestellingen, bestelgeschiedenis, aankomende herhaalbestellingen en het functioneren van jouw koffiemachines. Je ziet ook het aantal serviceverzoeken, de responstijd van JDE en via grafieken krijg je inzicht in het consumptieverbruik en de kosten per maand. Daarnaast zijn er snelkoppelingen naar de meest recente facturen. Wat je ziet op het dashboard wordt aangepast op basis van jouw behoeften.

Bestellingen

Op deze pagina vind je een overzicht van alle bestellingen, zowel je bestelgeschiedenis als aankomende (herhaal)bestellingen. Je kunt je volledige bestelhistorie inzien – of je nu via de webshop, routeverkoop of de klantenservice hebt besteld.

Facturatie

In deze sectie tref je, afhankelijk van de onderliggende afspraken, jouw facturen aan. De facturen zijn per maand gegroepeerd, en door verder te klikken verschijnt er steeds meer informatie. Je kunt hier ook de factuur downloaden in PDF-formaat of in een XLS-bestand met meer gedetailleerde informatie als het een tikprijsfactuur betreft. Daarnaast zie je hier de betaalstatus van elke factuur.

Machinepark

In de 'machinepark' sectie tref je alle informatie aan over jouw koffiemachines. Bekijk per machine de status en actuele of historische consumpties in detail, zodat je kunt zien hoeveel kopjes zwarte koffie, cappuccino of thee er worden gedronken. Hiernaast vind je ook verplaatsingen en machinedetails zoals het unieke machinenummer, de installatiedatum en de service-overeenkomst.

Inzichten

In dit gedeelte kun je jouw koffieoplossing tot op consumptieniveau bekijken. Selecteer een locatie of een koffiemachine om het aantal consumpties en kosten in grafieken te zien, waarbij je actuele en historische data kunt vergelijken. Daarnaast krijg je inzicht in actuele status van onze service aan jouw machinepark, inclusief beschikbaarheid, technische onderhoudsverzoeken en preventief onderhoud per machine of locatie.

Storingen & vragen

Op de pagina ‘Storingen & vragen’ vind je een overzicht van alle cases bij JDE Professional. Hier zie je een overzicht met vragen, klanten én actuele storingen met de status, machinenummer, datum, en tijdstip van de melding. Alle communicatie met JDE wordt hier weergegeven, zodat je altijd up-to-date bent. Afgesloten cases worden als gesloten gemarkeerd, zodat je snel kunt zien welke meldingen zijn afgehandeld.

Mijn account

In het gedeelte ‘Mijn account’ kun je eenvoudig je persoonlijke gegevens en voorkeuren aanpassen. Daarnaast biedt de sectie gebruikersbeheer de mogelijkheid om zelf gebruikersrollen toe te wijzen, nieuwe gebruikers toe te voegen en kun je ook actieve gebruikers beheren en indien nodig deactiveren, zodat je volledige controle hebt over het gebruikersbeheer binnen jouw account.

Meer weten over de gebruikersbeheer?