- Voor 12u besteld, overmorgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €200
- Technische ondersteuning binnen de eerstvolgende werkdag
Bij JDE Professional worden we gedreven door onze passie om voor klanten de ideale warme drankenvoorziening te realiseren. Hierbij hoort natuurlijk een helder én actueel inzicht in uw machinepark, het functioneren van machines en de kosten. Deze website gaat u deze inzichten (en meer) geven.
Nieuwsgierig? Neem alvast een kijkje achter de schermen!
Het dashboard is het startpunt van Mijn JDE. Hier treft u een actuele samenvatting aan van de belangrijkste informatie. Zo ziet u informatie over het functioneren van uw koffiemachines, het aantal servicebezoeken en de reactietijd van JDE. Een grafiek geeft u inzicht in uw kosten per maand en de gemaakte kosten gedurende dit jaar.
In de machinepark sectie treft u alle informatie aan over uw koffiemachines. Bekijk per machine de status, het unieke machine serienummer met bijbehorende contractgegevens en inzicht op geleverde service.
In dit gedeelte krijgt u inzicht in de gemaakte kosten en geleverde service. U kunt de kosten zien voor alle locaties of per specifieke locatie door het adres aan de linkerzijde te selecteren. U kunt historische data bekijken door een voorgaande maand te selecteren. Tot slot kunt u de actuele status zien rondom de afgesproken en geleverde service. Per machine, per locatie of in z’n geheel.
Hier treft u , afhankelijk van onderliggende afspraken, uw facturen aan. De facturen zijn per maand gegroepeerd en lopen terug tot 1 januari 2022. Door op een factuur te klikken verschijnt er meer informatie en krijgt u de mogelijkheid de factuur te downloaden als PDF-document.
In het Mijn account gedeelte van MY JDE kunt u eenvoudig uw persoonlijke data en voorkeuren aanpassen. Kies hier voor de gewenste taal, schrijf u in voor onze nieuwsbrief of pas uw persoonlijke gegevens aan.