- Voor 12u besteld, overmorgen geleverd
- Gratis bezorging vanaf €200
- Technische ondersteuning binnen de eerstvolgende werkdag
U kunt eenvoudig een account aanmaken op de JDE pro webshop wanneer u uw eerste bestelling wilt plaatsen. Na registratie heeft u toegang tot uw bestelgeschiedenis, kunt u uw machinepark bekijken en snel nieuwe bestellingen plaatsen. U kunt ook een account aanmaken op onze registratiepagina voordat u uw bestelling plaatst.
Indien u een Admin rol heeft in onze webshop, kunt u eenvoudig een e-mailadres toevoegen aan uw JDE-account door in te loggen op uw klantengedeelte. Ga naar "Mijn account" en dan naar de sectie "Gebruikers beheren". Daar vindt u de optie om een ander e-mailadres te wijzigen of toe te voegen. Als u nog meer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per telefoon op 02/490 19 50 van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur of per e-mail op customerservice@JDEcoffee.com.
Zodra u bent ingelogd, klikt u op uw naam in de rechterbovenhoek van het navigatiemenu en gaat u naar "Mijn account". Onder "Persoonlijke gegevens" klikt u op "Verander uw persoonlijke gegevens" om uw persoonlijke gegevens te wijzigen. Vergeet niet op "Opslaan" te klikken als u klaar bent.
Om uw wachtwoord te wijzigen, klikt u rechtsboven in het navigatiemenu op uw naam. Klik vervolgens op "Mijn account" en dan "Persoonlijke gegevens" om uw accountgegevens voor de online shop te wijzigen. Vergeet niet op "Opslaan" te klikken als u klaar bent.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, gebruik dan de "Wachtwoord vergeten" knop met uw email adres. U ontvangt dan een e-mail van ons waarmee u eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Om uw voorkeuren te wijzigen, klikt u rechtsboven in het navigatiemenu op uw naam. Klik vervolgens op "Mijn account" en dan op "Voorkeuren en privacy" om uw nieuwsbriefvoorkeuren te wijzigen. Vergeet niet op "Opslaan" te klikken als u klaar bent.
We hebben de optie niet meer om favoriete producten te bewaren. U kunt nu via de knop rechts bovenaan "Opnieuw bestellen", een eerder ingelegde bestelling opnieuw plaatsen en/of wijzigen.
Als u zeker weet dat u uw account wilt verwijderen, dan kunt u ons telefonisch contacteren op 02/490 19 50 van maandag tot vrijdag van 9 tot 16 uur of per e-mail op BE-LU-customersupport@JDEcoffee.com.
My Coffee Plan is een tool waarmee u uw regelmatige bestellingen kunt plannen, zodat u met een frequentie die u past bevoorraad wordt en u niet telkens handmatig opnieuw moet bestellen.
Na het plaatsen van uw producten in het winkelmandje ziet u de optie om van de bestelling een automatische herbestelling te maken.
Om uw lopende My Coffee Plan(nen) terug te vinden, kunt u onder 'Mijn Bestellingen' terecht bij uw 'Herhaalbestelling' overzicht.
Ja, u kunt My Coffee Plan annuleren of wijzigen tot drie werkdagen voordat de bestelling wordt verzonden. U kan de wijzigingen zelf uitvoeren op uw lopende My Coffee Plan(nen).
Ja, met My Coffee Plan kunt u herhaalbestellingen plaatsen voor meerdere locaties.
Om My Coffee Plan te annuleren moet u de onderstaande stappen volgen:
1.Log in.
2.Ga via de bruine knop rechtsboven met uw naam naar "Bestellingen".
3.Klik op "Herhaalbestelling" onderdeel en vervolgens via het potloodje kunt u klikken op "Stop plan" (zie screenshot).
4.Vervolgens moet u nogmaals bevestigen.
Als u een kortingscode hebt ontvangen en deze wilt gebruiken, kunt u deze invoeren door bij het kiezen van uw betaalmethode 'Ik heb een kortingscode' aan te vinken. Er verschijnt dan een veld waarin u uw kortingscode kunt invoeren. Vergeet niet te klikken op "Activeer uw coupon".
Om uw bestelgeschiedenis te vinden, klikt u rechtsboven in het navigatiemenu op uw naam. Klik vervolgens op "Mijn bestellingen" voor een overzicht van al uw eerdere bestellingen onder het 'Voltooid' knopje. U kunt ook klikken op "Opnieuw bestellen" bovenaan de website.
Zodra u bent ingelogd, kunt u via de knop 'Opnieuw bestellen' naar het overzicht van uw eerdere bestellingen gaan. Vanuit het overzicht selecteert u de bestelling die u opnieuw wilt plaatsen. Nadat u de bestelling aan uw bestellijst heeft toegevoegd, kunt u deze nog wijzigen of producten toevoegen.
Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, kunt u elke werkdag van 9 tot 16 uur contact opnemen met onze besteldienst op 02/490 19 50.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Stuur een e-mail naar BE-LU-coffeepro@JDEcoffee.com zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Het is helaas onmogelijk om een product te bestellen dat niet op voorraad is. Aarzel echter niet om later terug te keren naar de site om uw bestelling af te ronden.
Wij rekenen geen bezorgkosten voor bestellingen op www.jacobsdouweegbertsprofessional.be als de totale waarde van de bestelling meer dan €200 bedraagt.
Voor de levering van onze bestellingen werken wij samen met Distrilog, onze logistieke partner die zich naast efficiëntie en flexibiliteit ook richt op duurzame logistiek.
In het algemeen is het niet mogelijk om producten te retourneren, tenzij het gaat om een leveringsfout of de artikelen beschadigd zijn. In de laatste twee gevallen wordt u verzocht de goederen direct bij levering te weigeren. U kunt dan telefonisch contact opnemen met onze diensten op 02/490 19 50 van 09:00 tot 16:00 uur of u kunt ook een e-mail sturen naar BE-LU-coffeepro@JDEcoffee.com.
Om de leveringsdatum van uw bestelling aan te passen, kunt u elke werkdag van 9 tot 16 uur contact opnemen met onze besteldienst op het nummer 02/490 19 50 of een e-mail sturen naar BE-LU-coffeepro@JDEcoffee.com.
Jacobs Douwe Egberts Professional Belgium levert in heel België en Luxemburg.
Bestelt u voor 12u, dan wordt uw bestelling binnen de 2 werkdagen geleverd. Bestellingen na 12 uur worden binnen drie werkdagen geleverd.
Heeft u vragen of opmerkingen over uw bestelling, dan kunt u binnen twee werkdagen na het plaatsen van uw bestelling contact opnemen met onze klantenservice, elke werkdag van 9.00 tot 16.00 uur op 02/490 19 50.
Als u voor 12.00 uur bestelt, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd. Bestellingen na 12.00 uur worden binnen drie werkdagen geleverd (tenzij u zelf een andere levertijd heeft opgegeven). In geval van nood kunt u contact opnemen met onze besteldienst op het nummer 02/490 19 50.
Om uw bestelling te wijzigen of te annuleren, kunt u elke werkdag van 9u tot 16u contact opnemen met onze besteldienst op het nummer 02/490 19 50.
Voor het betalingsproces op haar website werkt Jacobs Douwe Egberts Professional Belgium samen met een beveiligde partner om de veiligheid van uw online betaling te garanderen.
U kunt uw bestelling bij ons plaatsen via een online factuur, kredietkaart, Sofort of Bancontact. Selecteer bij "Uw betaalwijze" een van deze vier opties bij het plaatsen van uw bestelling.
Indien u heeft gekozen voor betaling per factuur gelden dezelfde betalingsvoorwaarden als vermeld in uw contract. Als u hebt gekozen voor een online betaalmethode, zoals Bancontact, Sofort of kredietkaart, wordt uw betaling eerst geverifieerd. Na verificatie ontvangen wij een betalingsbevestiging voor uw bestelling. Het aankoopbedrag van uw bestelling wordt onmiddellijk gedebiteerd en gefactureerd.
Het bestelnummer kunt u pas toevoegen tijdens het bestelproces, wanneer u op de betaalpagina komt. Wanneer u "factuur" hebt gekozen als betalingswijze, verschijnt hieronder een vakje waarin u uw inkoopordernummer kunt invoeren.
Als u een kopie van uw factuur nodig heeft, kunt u contact opnemen met onze boekhoudafdeling, telefonisch op 02/490 19 50, elke werkdag van 9 tot 16 uur of per e-mail op Collections.grimbergen@JDEcoffee.com. Geef ons de nodige informatie, zoals uw naam en e-mailadres en het bestelnummer, zodat wij u een kopie van uw factuur kunnen toesturen.
Voor vragen of opmerkingen over uw bestelling kunt u elke werkdag van 9 tot 16 uur contact opnemen met onze boekhoudafdeling op het nummer 02/490 19 50.
Als u een terugbetaling wenst, neem dan per e-mail contact met ons op via Collections.grimbergen@JDEcoffee.com. Geef ons de nodige informatie, zoals uw bestelnummer en een beschrijving van het probleem, zodat we uw verzoek snel en efficiënt kunnen verwerken. Wij staan te allen tijde voor u klaar.
Indien u uw facturen elektronisch wenst te ontvangen, worden deze per e-mail verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres. De eerste keer dat deze e-mail wordt verstuurd, kan hij in uw map met ongewenste e-mail of spam terechtkomen. Uw facturen worden bewaard op de portaalsite die voor u is voorzien. Zo hebt u altijd een duidelijk overzicht van alle facturen die u hebt ontvangen, kunt u indien nodig een kopie van al uw documenten terugvinden en kunt u uw gegevens zelf beheren. De link naar de portaalsite is: https://e-invoicing.jacobsdouweegbertsprofessional.com/dep/login.html
Om de gegevens van uw factuur te wijzigen, stuurt u ons een e-mail naar het volgende adres Collections.grimbergen@JDEcoffee.com. Vermeld uw klantnummer en de gegevens die u wenst te wijzigen. Wij zullen uw verzoek zo spoedig mogelijk verwerken.
Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden voor uw gemak. Zie voor alle beschikbare betalingsvoorwaarden onze algemene voorwaarden.
Sinds 2018 werkt JDE Professional aan verduurzaming door middel van het Common Grounds programma. Hierbij ligt de focus op drie pilaren: Verantwoorde Teelt, Minimaliseren Voetafdruk, en Mensen Verbinden. Door middel van verschillende duurzame projecten zorgen wij bijvoorbeeld voor een overgang naar regeneratieve landbouw en een inclusieve verantwoorde teelt aanpak. Zo werken we samen aan een duurzame planeet, waar een toekomst voor koffie en thee mogelijk is. Meer informatie over ons Common Grounds programma is hier terug te vinden op onze duurzaamheidspagina.
De eerste pilaar van ons Common Grounds duurzaamheidsprogramma is ‘Verantwoorde Teelt’, oftewel Responsible Sourcing. Hierbij leggen wij de focus niet alleen op verduurzaming van onze eigen processen, maar ook die in de hele keten. Om onze teelt verantwoord te laten zijn, ondersteunen wij onze koffieboeren op verschillende manieren. Zo worden er bijvoorbeeld trainingen georganiseerd in landen van herkomst, waar boeren leren over regeneratieve landbouw en het toekomstbestendig maken van hun plantages. Al onze Common Grounds projecten zorgen voor een verantwoorde teelt, wat wij communiceren middels onze verpakkingen. U kunt meer lezen over onze Verantwoorde Teelt pilaar op deze pagina.
Naast onze bekende koffiemerken zoals Douwe Egberts en L'Or verkopen wij ook Senseo, Piazza D'Oro, Maxwell en Clé d'or producten. Alle thee die wij verkopen is Pickwick-thee. Naast onze koffie en thee vindt u in onze online shop ook Lotus koekjes, Côte d'OR chocolade en Royco soepen.
Klik op het product in de webshop om naar een pagina te gaan met meer details over het product. Heeft u specifieke vragen, dan kunt u ons altijd bellen op 02/490 19 50 tussen 09:00 en 16:00 uur of een e-mail sturen naar be-lu-coffeepro@jdecoffee.com.
Het aantal kopjes dat u met één pak koffie kunt bereiden, hangt af van de soort koffie en de instelling van uw machine. U kunt echter de volgende schattingen gebruiken: Filterkoffie: 133 kopjes (voor 1 kg filterkoffie 7,5 gram per kopje). Espressobonen: 118 kopjes (voor 1 kg bonen, 8,5 gram per kopje). Oploskoffie: 200 kopjes (1 zakje voor 300 gram, 1,5 gram per kopje).
De aanbevolen dosering voor uw machine hangt af van het type machine dat u gebruikt en het type koffie dat u verkiest. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw machine voor precieze instructies over de aanbevolen dosering voor uw machine.
Bij JDE Pro BE kunt u verschillende soorten koffie kopen, zoals koffiebonen, oploskoffie, capsules en onze Cafitesse-oplossing. Daarnaast hebben we ook een ruime keuze aan thee en bieden we praktische, lekkere accessoires voor bij de koffie, zoals suiker, melk en koekjes.
De meeste van onze koffiemelanges zijn speciaal gemaakt voor werkende professionals. Dat maakt deze melanges zeer exclusief, want u vindt ze alleen bij Jacobs Douwe Egberts. Een deel van ons L'Or- en Senseo-assortiment is echter ook verkrijgbaar bij de detailhandel.
Voor opmerkingen of vragen over de producten kunt u telefonisch contact opnemen met onze bestelafdeling tussen 09.00 en 16.00 uur op 02/490 19 50.
Bestel uw producten heel eenvoudig in onze webshop, na het aanmaken van een account. Klik in de menubalk op producten, vervolgens op het specifieke type product dat u zoekt. Voeg producten toe aan uw winkelwagentje, klik vervolgens op "Bestellen" aan de rechterkant van uw scherm wanneer u wilt afrekenen.
Natuurlijk! Klik hier voor meer informatie over het huren van koffiemachines.
Bent u geïnteresseerd in een van onze machines, dan kunt u in het overzicht op de betreffende machine klikken en op de detailpagina van de machine een offerte of nadere informatie aanvragen.
Natuurlijk! Hoe langer de looptijd van uw contract, hoe aantrekkelijker de huurprijs. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Ja, alle gebruikte koffiemachines zijn in onze eigen werkplaats van A tot Z gereviseerd: alle onderdelen zijn grondig gecontroleerd, schoongemaakt en indien nodig vervangen. Dit betekent dat gebruikte koffiemachines in perfect werkende staat worden afgeleverd en wij bieden zes maanden garantie op deze machines.
De levensduur van een koffiemachine is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder de gebruiksintensiteit, regelmatige reiniging en goed onderhoud van de machine. Er bestaat geen algemene uitspraak over de levensduur van een koffiemachine, deze is van geval tot geval verschillend.
Wij helpen u graag verder! Stuur ons een e-mail naar BE-LU-coffeesolutions.pro@jdecoffee.com of bel ons op werkdagen van 9 tot 16 uur op 02/490 19 50. Zodra u weet welke koffiemachine u wenst, kunt u een offerte aanvragen via de detailpagina van de gewenste koffiemachine. Wij nemen dan binnen één werkdag contact met u op om alle overige details en mogelijkheden te bespreken.
Als uw koffiemachine een storing vertoont, kunt u ons dit laten weten door ons te bellen op 02/490 19 50 of door een formulier in te vullen dat beschikbaar is via deze link.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw machine om te weten hoe vaak u deze moet reinigen. De reinigingsfrequentie varieert naargelang het type machine en het gebruik ervan. Gedetailleerde informatie vindt u in de gebruiksaanwijzing van uw machine.
Bij uw machine ontvangt u de installatiehandleiding. Dezelfde handleiding vindt u op de website. Klik in het overzicht op uw machine en scroll naar beneden naar "Downloads". Hier kunt u de installatiehandleiding downloaden. Gebruik deze site voor handleidingen in andere talen dan NL of FR.
Al onze nieuwe koffiemachines hebben een garantie van 1 jaar vanaf de datum van aankoop. Deze garantie dekt fabricage- en materiaalfouten gedurende deze periode. Mocht u tijdens de garantieperiode een probleem ondervinden met uw machine, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons best doen om het probleem snel en efficiënt op te lossen. Houd er rekening mee dat op de garantie algemene voorwaarden van toepassing zijn en dat er uitsluitingen kunnen gelden.
Wij maken graag een offerte voor u. Neem contact op met onze verkoopafdeling voor een offerte op maat. U kunt ons telefonisch bereiken op 02/490 19 50 van maandag tot vrijdag van 9 tot 16 uur of door een e-mail te sturen naar BE-LU-coffeesolutions.pro@jdecoffee.com.
Uw mening is altijd welkom! Stuur een e-mail naar BE-LU-customerrelations.Pro@JDEcoffee.com of bel ons op werkdagen van 9 tot 16 uur op 02/490 19 50.
Om een klacht in te dienen, stuur een e-mail naar info.probelux@jdecoffee.com of bel ons op werkdagen van 9 tot 16 uur op 02/490 19 50.
Ons privacybeleid en onze cookieverklaring vindt u hier.
Wij helpen u graag verder. Vraag om persoonlijk advies en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ons ook rechtstreeks contacteren op 02/490 19 50 of via deze link
Contacteer onze diensten telefonisch van 9u tot 16u op 02/490 19 50.
Contacteer onze diensten telefonisch van 9u tot 16u op 02/490 19 50.
Voor vragen over My JDE kunt u terecht op de pagina met veel gestelde vragen, of je kunt contact met ons opnemen via een contactformulier of onze customer service 09.00 en 16.00 uur op 02/490 19 50.
Facturen vindt u terug onder het menu-item ‘Facturen’. Hier vindt u alle facturen vanaf januari 2022 tot op heden.
Hebt u een vraag of een opmerking over een factuur? Neem dan contact op met ons via volgend email adres Collections.grimbergen@JDEcoffee.com en houd het factuurnummer bij de hand.
Hier ziet u een overzicht van uw machine(s) onder contract met JDE-pro. Gedetailleerde informatie over elk van de machines kan bekenen worden. Zowel het type contract, contractduur of locatie van het machine, als de gekoppelde service.
Hoe het machinepark functioneert, vind je terug op de dashboard pagina. Hier wordt een samenvatting gegeven van:
Het aantal machines
- De machine beschikbaarheid over de voorgaande maand
- Het percentage van machinestoringen dat binnen gecontracteerde tijd is opgelost
- Het aantal servicebezoeken die plaats hebben gevonden binnen de Service Level Agreement (SLA)
U kunt het functioneren van het machinepark ook terugvinden onder het kopje ‘Inzichten’. Hier kunt u kiezen voor inzicht in twee verschillende onderwerpen:
- Kosten
- Servicebezoeken
Deze pagina opent op de huidige maand. Rechts bovenin de pagina kunt u voorgaande maanden selecteren door op het pijltje naar links of rechts te klikken.